Jag är så jävla trött på allting just nu.
Jag vill bara att någonting ska gå bra en hel jävla vanlig vardag.
Jag skulle göra mycket för att ha en bra skoldag och sen ha något trevligt att göra.
utan stress, utan krav, utan massa jävla skit.
Paniken artar sig mer och mer.
måndag, februari 25, 2008
skrivet av
Eliyana
@
21:21
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar