måndag, februari 25, 2008

Jag är så jävla trött på allting just nu.
Jag vill bara att någonting ska gå bra en hel jävla vanlig vardag.
Jag skulle göra mycket för att ha en bra skoldag och sen ha något trevligt att göra.
utan stress, utan krav, utan massa jävla skit.

Paniken artar sig mer och mer.


Inga kommentarer: