måndag, februari 18, 2008

Arvikafestivalen.

I år har Arvikafestivalen sjukt bra band.
B.la:
Combichrist!
Suicide Commando!
The Crüxshadows!
Alice in Videoland!

Men så kommer dom och släpper den mest avskyvärda person som finns.
jag kommer fan må illa va att höra honom.
HÅKAN HELLSTRÖM!
vad är det för fel på arvika? Vad har det tagit åt dom?
Ska inte det vara syntarnas festival eller?
Håkan hör inte hemma där :(
Jag är sjukt ledsen nu.
Skärp er Arvika.

Inga kommentarer: