So why are you crying?
det känns som om jag kommer med mina problem,
så är det för att jag inte vill att folk ska tycka mer synd om en annan än mig.
men det är inte så.
det är bara det att nrä jag verkligen känner att jag inte klarar mer,
då har en annan precis känt likadant och sagt det först.
Då måste jag fortsätta hålla det inom mig,
annars så ja,
det känns bara fel.
Nobody knows about this,
And I dont want them to.
det känns som om jag kommer med mina problem,
så är det för att jag inte vill att folk ska tycka mer synd om en annan än mig.
men det är inte så.
det är bara det att nrä jag verkligen känner att jag inte klarar mer,
då har en annan precis känt likadant och sagt det först.
Då måste jag fortsätta hålla det inom mig,
annars så ja,
det känns bara fel.
Nobody knows about this,
And I dont want them to.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar