Jag är inte den personen som säger vad jag känner till folk.
det är nog därför som jag låter denna sida vara hemlig för dom flesta.
Sure, hittar du den så fine.
men ja,
I think you get it.
Mina sömnproblem är riktigt hemska nu,
egentligen så är det väl inte sömnproblem,
det är la mer det att jag inte kan sova förrens det är ljust ute igen.
jag måste typ vara vaken minst 24timmar innan jag kan sova igen,
det jobbiga är att jag verkligen sover sen,
vilket gör mig till en slags zombie dagen efter.
Om jag går ut och röker så känns det tomt om jag slutar.
egentligen vill jag sitta flera timmar i sträck och bara röka,
men mina föräldrar skulle säga emot,
och mina cigg skulle ta slut väldigt fort.
jag tycker verkligen att jag är så ful,
så när mina kompisar gör sig iordning känns det så onödigt för mig,
att jag knappt anstränger mig,
jag kan endast göra det om jag fixar till mig utan någon.
då kan jag tycka att jag ser bra ut.
fast det försviner så fort jag träffar dom,
men jag känner mig lite fin iallafall.
så egentligen sminkar jag mig bara för att jag ska känna mig lite fräsch och inte som ett monster när jag ska ut,
det har inget med att jag känner mig fin.
Imorgon ryker håret,
och jag vet att jag kommer vara så hemskt ful,
att jag nog kommer sluta sminka mig under den tiden,
eftersom att det är meningslöst iallafall.
och det med kärleken,
jag skiter i det,
för även om jag skulle gilla en person.
jag känner inte att jag vill ha sex med personen,
och jag kan inte direkt påstå att det inte är viktigt i denna ålder.
Därför känns det så fel att starta något, som kommer hålla en vecka,
eftersom att jag inte vill ha sex med personen.
egentligen så känner jag knappt för närkontakt längre,
jag saknar bara att ha en person,
som man älskar, som finns där fören,
jag saknar inte att kela eller att ha sex.
you can call me sick if you want to.
Destroy me.
det är nog därför som jag låter denna sida vara hemlig för dom flesta.
Sure, hittar du den så fine.
men ja,
I think you get it.
Mina sömnproblem är riktigt hemska nu,
egentligen så är det väl inte sömnproblem,
det är la mer det att jag inte kan sova förrens det är ljust ute igen.
jag måste typ vara vaken minst 24timmar innan jag kan sova igen,
det jobbiga är att jag verkligen sover sen,
vilket gör mig till en slags zombie dagen efter.
Om jag går ut och röker så känns det tomt om jag slutar.
egentligen vill jag sitta flera timmar i sträck och bara röka,
men mina föräldrar skulle säga emot,
och mina cigg skulle ta slut väldigt fort.
jag tycker verkligen att jag är så ful,
så när mina kompisar gör sig iordning känns det så onödigt för mig,
att jag knappt anstränger mig,
jag kan endast göra det om jag fixar till mig utan någon.
då kan jag tycka att jag ser bra ut.
fast det försviner så fort jag träffar dom,
men jag känner mig lite fin iallafall.
så egentligen sminkar jag mig bara för att jag ska känna mig lite fräsch och inte som ett monster när jag ska ut,
det har inget med att jag känner mig fin.
Imorgon ryker håret,
och jag vet att jag kommer vara så hemskt ful,
att jag nog kommer sluta sminka mig under den tiden,
eftersom att det är meningslöst iallafall.
och det med kärleken,
jag skiter i det,
för även om jag skulle gilla en person.
jag känner inte att jag vill ha sex med personen,
och jag kan inte direkt påstå att det inte är viktigt i denna ålder.
Därför känns det så fel att starta något, som kommer hålla en vecka,
eftersom att jag inte vill ha sex med personen.
egentligen så känner jag knappt för närkontakt längre,
jag saknar bara att ha en person,
som man älskar, som finns där fören,
jag saknar inte att kela eller att ha sex.
you can call me sick if you want to.
Destroy me.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar