måndag, maj 28, 2007

Psicosis

I know you resent me
With my every breath
I'm sorry, I'm trying
I'd fight to the death

Jag ångrar mig så jäkla mycket med håret just nu,
det går la över igen, men just nu.
vill verkligen inte se biler på mig med hår alltså.

Hej,
jag mår inte bra.
varför frågar du?
Ingern jävla aning.
jag känner det,
jag känner att det inte står rätt till någonstans.
Jag vet att något är fel.
jag har bara inte hittat det än.
Jag känner mig som en vandrande zombie,
för jag vet knappt vad jag gör längre.
Explosion,
huvudvärk.

Inga kommentarer: