Idag var det slappt,
fick reda på att jag får VG i datakunskap.
det är ganska roligt då jag är den som varit borta mest ^^
estet treorna spelade upp sin musikal också,
den var så jävla bra.
Våran kommer suga totalt jämnfört med dom.
tottottottottottottottottottottottottottottottottottottot.
fick reda på att jag får VG i datakunskap.
det är ganska roligt då jag är den som varit borta mest ^^
estet treorna spelade upp sin musikal också,
den var så jävla bra.
Våran kommer suga totalt jämnfört med dom.
tottottottottottottottottottottottottottottottottottottot.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar