Jag förstår inte dealen med våran musikal i skolan.
Den känns bara fel och töntig.
det är endast två som har roller som passar dom,
Simon & Hannes.
Annars suger ju allt.
Den känns bara fel och töntig.
det är endast två som har roller som passar dom,
Simon & Hannes.
Annars suger ju allt.
"Oh why can’t I be what you need?
a new improved version of me
But I’m nothing so good, no I’m nothing
Just bones, a lonely ghost burning down songs
Of violence of love and of sorrow
I beg for just one more tomorrow
Where you hold me down, fold me in
Deep, deep, deep in the heart of your sins"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar