torsdag, maj 31, 2007

Angels & Agony.

Otroligt,
trodde aldrig jag skulle typ snacka med dig så..
Du är ju faktiskt helt okey,
Men du har fortfarande dom starka sidorna som jag inte tål.

Inga kommentarer: