måndag, maj 05, 2008

Schema somfan!

Jag ska börja schemalägga mitt plugg.

Denan veckas plugg.

Måndag 5/5

  1. Redovisnigen till historian
  2. Matte
  3. Engelska AGC p. 4-7
Tisdag 6/5
  1. Redovisningen till historian - om den itne hann bli klar på måndagen
  2. Matte
  3. Engelska AGC p. 28-33
Onsdag 7/5
  1. Matte
  2. Engelska AGC p. 42-43 & 12-15
Torsdag 8/5
  1. Nya tiden/renässansen - Historia -omprov den 14:de
Fredag 9/5
  1. Engelska
  2. Nya tiden/renässansen - Historia -omprov den 14:de
Självklart kan det komma tilloch åka bort lite, då jag kanske blir klarm ed vissa saker dagen innan eller sånna saker. Hoppasat jag kan hålla det här nu också. Och att jag kan göra det här varje vecka. Då kanske jag slipper att ha atusen saker att göra dagen innan det ska vara klart?

Har utvecklingssamtal på torsdag också. Inte pepp!

Inga kommentarer: